14 Aralık 2009 Pazartesi

Adım Adım Anlatımış 515 Photoshop Dersi

Bu sayıda çok fazlaymış diyip gözünüz korkmasın. Gerçi bugün 2 yeni ders daha eklenmiş ve sayı 517 olmuş. Ama her bir ders o kadar basit anlatılmış ki, photoshop'a yeni başlayan birisi bile rahatça uygulayabilir.

Sadece bu siteyi takip ederek kısa zamanda iyi bir photoshop kullanıcısı olabiliriz.

Tutorial Magazine sitesinde sadece photoshop dersleri yok aslında. En büyük bölümü photoshop dersleri dersek daha doğru olur. Adım adım anlatılan konular ise ingilizce. Sade ve basit bir dil kullanıldığından anlaması çok da zor olmayacaktır.

Sitenin diğer bölümlerinde illustrator, flash ve dizayn ile ilgili yararlı dersler bulabiliriz. Ben dizayn sayfasına bir bakmanızı tavsiye ederim. Özellikle web sayfası yapımıyla ilgilenenler için çok yararlı bilgiler mevcut.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder