19 Mayıs 2010 Çarşamba

Mutlaka İzlenmesi Gereken 10 Mükemmel Yabancı Dizi

Birçok oy alan 2011'in En İyi Yabancı Dizisi anket sonuçları belli oldu, görmek için tıklayın...

Son yıllarda yabancı dizilerin sayısı o kadar çok arttı ki takip etmek neredeyse imkansızlaştı. Her sezon yepyeni onlarca dizi yayına giriyor ve hangisi iyi hangisi kötü bilemiyoruz. Kış sezonu, yaz sezonu ya da sonbahar başlarında başlayabilen diziler arasında şimdiye kadar kaçırdıklarımız elbette olmuştur. Ancak "mutlaka izlenmesi gereken" diziler dediğimiz zaman aklımıza birçok dizi geliyor. Zor olan ise bunları bir sıraya koymak.

Başlıkta 10 Yabancı dizi dedim ama aslında 12 oldu çünkü 5. ve 7. sıralar için 2 diziyi seçmek durumunda kaldım. Evet gelelim sıralamaya. 10. sıradaki dizi ile başlayalım...


10- FlashForward: Belkide daha ilk sezonu olduğundan 10. sırada yer almış olabilir ama ilerki sezonları için umut veren heyecanlı yeni bir dizi. Değişik konusu ile dikkat çeken dizide, Lost'un Charlie'si, Coupling'in Jack Davenport'u gibi birçok ünlü oyuncuyu izleyebiliyoruz.




9- House: 6 Sezondur bizi eğlendiren, bilgilendiren, heyecanlandıran zeki ve itici doktorumuzun hikayesi hala devam ediyor. Bu kadar çok bilgi edindiğimiz bir başka dizi bulmak zor.


8- Dexter: Seri katilimiz Dexter 4. sezonunu bitirdi. 2 Altın Globe ödülü olan dizi listedeki yerinden daha iyilerini hak ediyor ama üst sıradakiler de epey iddalı.


7- The Pacific / Band of Brothers: 2. Dünya Savaşı'nın Almanya bölümleriyle zihinlerimizde yerini alan serinin Japonya kısmı da fena değil. Bence Band of Brothers çok daha iyi ama The Pacific de kaliteli görüntülerle klasını konuşturuyor.


 
6- Lie To Me: "Bu dizi de nedir?" diyenleri duyar gibiyim. Ama sadece ilk bölümünü bile izlemeniz bu listedeki yerine onay vermenize yetecek. Çok etkileyici iki sezon sizleri bekliyor.




5- Heroes / Spartacus: Bu iki fantastik dizi aynı sırada yerlerini aldılar. İlk sezonu ile bizleri büyüleyen Spartacus'ü bilmeyen kalmamıştır. Görsel efektlerin abartıldığı dizi bizlere "Adamlar bu işi gerçekten iyi yapıyor" dedirtiyor. Heroes'dan bahsetmeye gerek yok sanırım, efsane diziler arasında çoktan yerini aldı.



 
4- Mad Men: Ödüle doymayan inanılmaz dizi. Bana inanılmaz gelen eski yılların havasını bu kadar iyi yansıtabilmesi. Aslında o dönemlerde de dünyanın şimdikinden çok farklı olmadığını görüyoruz.





3- Lost: İlk 3 sıraya karar vermek elbette kolay olmadı ama artık kabak tadı veren Lost bu sıralamada kendini 3. sırada buldu. 2-3 Sezon öncede tepedeki yeri sağlam olabilecek diziyi nasıl uzatabileceklerini şaşıran yapımcıları sağolsun. Yine de muhteşem ama değil mi! :))




2- How I Met Your Mother: Her bölümü ayrı bir kahkaha fırtınası. Bu diziyi izledikten sonra diğer komedi dizlerinde gülmemeye başladım desem yalan olmaz. 2. Sıradaki yerini kesinlikle hakediyor.




1- Prison Break: İzlemeyenler hemen izlemeye başlasınlar! 4 Sezonda biten muhteşem bir macera dizisi. Her bölümde heyecan artarak devam ediyor. Kesinlikle ve kesinlikle izlenmesi gereken en iyi dizi.

Unuttuklarım veya sıralamaya giremeyen diziler varsa affola.

137 yorum:

  1. fringe de baya güzel. onu da belirtelim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben sadece lost u izledim ama walking dead ve prison break gibi dizileride okulda şurda burda çok duyuyorum yani onlarında hakkı yenmez bir dizi olduğunu düşünüyorum izlemediğim halde ama ilk lostu izledimya yetti bana :D LOST gibisi yok abi ya gerçekten yok

      Sil
  2. Fringe, V, Legend of the Seeker, Big Bang Theory, Chuck, Stargate, Battlestar Galactica, Supernatural da bu listenin devamı olabilir :)

    YanıtlaSil
  3. Dostum, sıralamana hayran kaldım :) Prison Breakı 1.sıraya koymuşsun koymuşsun. Gerçekten Dizilerden iyi anlıyorsun. Bana sorsalar dizileri nasıl sıralarsın diye aynen bende böyle sıralardım

    YanıtlaSil
  4. Saolasın dizileri olabildiğince yakından takip etmeye çalışıyorum, bu aralar yepyeni yabancı diziler çıktı, bunlar hakkında da yeni bir yazı hazırlıyorum

    YanıtlaSil
  5. prison break hakkında cok haklısın super dizi ama supernaturel 2. olablr :)

    YanıtlaSil
  6. güzel diziler biz de de benzerleri çekiliyor aradabir
    http://oyun.xp3.biz/

    YanıtlaSil
  7. How I Met Your Mother ikinci sırada sanırım hayatında hiç Friends izlemedin? :)

    YanıtlaSil
  8. izledim elbette o da mukemmel bir dizi ama biraz eskide kaldı full house ve seinfeld de var tabi bunların yeri ayrı

    YanıtlaSil
  9. FRİNGE VE YENİ BULDUĞUM HARİKA BİR DİZİ DİKKATE ALIN''BRAKİNG BAD''

    YanıtlaSil
  10. arkadaş sıramalar güzelde sen gitmissin heros ile spartacus'u aynı yere koymussun ALLAH askına deve ile preyi bir ediyosunuz..1 sırayı sadece spartacus hakeder baska kimse alamaz öbürleride çok iyi ama spartacus'un eline kimse su dökemez!!!!

    YanıtlaSil
  11. csi las vegas nasıl o listede olmaz yaa ...

    YanıtlaSil
  12. her biri ayrı guzel elbette, yeni diziler de çıkıyor tabi artık yeni sıralamalar da yapmak gerekiyor...

    YanıtlaSil
  13. su anda en populer dizi bence GAME OF THRONES. ikinci sezonu merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  14. game of thrones, rome

    YanıtlaSil
  15. TEBRİKLER arkadaşım 1 numara doğru seçim hemen ardından fringe geliyor lostu geçelim artık raflarda tozunu almaya başladı şuunu hatırlatmalıyım arkadaşlar Torchword bakmanızı öneririm the 24 ben bu yazdıklarmının ötesinde filim tanımıyorum 1 numara dahil teşekkürler

    YanıtlaSil
  16. The Good Wife gerçekten harika. Kesinlikle denemelisiniz.

    YanıtlaSil
  17. good wife da guzel evet, modern family de en iyi komedi emmy odulunu aldı onu da merak ettim şimdi... mad men de en iyi drama dizisi almış yine, eee boşuna listeye eklememişim demek ki :))

    YanıtlaSil
  18. the walking dead unutulmuş bence aldığı ödülllerle bile listeye hakediyor.

    YanıtlaSil
  19. "THE MENTALİST" İlk listede olmamasına oldukça şaşırdığım ama yapacağını söylediğin yeni listede kesinlikle olması gereken ve ilk sıra olabileceğini düşündüğüm mükemmel bir dizi. "THE MANTALİST"

    YanıtlaSil
  20. "Game of Thrones" rafinedir...İyi seyirler.

    YanıtlaSil
  21. 1-fringe,2-leverage,3-How I met your mother,4-Big Bang Theory,5-Suits,6-Vampire Diaries,7-Tudors artık heroes,lost,prison break,Nip tuck felan eskide kaldı.

    YanıtlaSil
  22. dogrudur yakın zamanda yeni listeler yapmak gerek

    YanıtlaSil
  23. Adsız dedi ki...
    the walking dead unutulmuş bence aldığı ödülllerle bile listeye hakediyor.
    26 Eylül 2011 08:15

    Arkadaşa kesinlikle katılıyorum. Dünyanın gelmiş geçmiş en çok para harcanan ve en iyi dizisini nasıl oluyor da listeye almıyorsunuz? Şaka gibi ...

    YanıtlaSil
  24. dogru diyorsunuz, liste en kısa zamanda yenilecek gecen senenin dizileriydi bunlar

    YanıtlaSil
  25. prıson break gercekten hak edıyor.bana gore hep en ıyı kalacaktır

    YanıtlaSil
  26. eğer fringe i bu listede ilk 5 e koymamışsanız siz bu işten anlamıyorsunuz kusura bakmayın

    YanıtlaSil
  27. evet fringe yeni listede yerini alacaktır

    YanıtlaSil
  28. grey's anatomy kimse söz etmemiş ama çok güzel tavsiye ederim.the 4400.

    YanıtlaSil
  29. fringe fiyasko.

    YanıtlaSil
  30. MisFits diyorum baska bişey demiyorum..

    YanıtlaSil
  31. arkadaslar bikere en iyi oyunculuk breaking bad bence 1 numara o tabiyki spartakus we walking dead tabiyki bunlar bana gore 1 numara ve tabisimdidie game of trones oda super dizi eger bunlarin hic biri olmasaydi kesinlikle preson break 1 numara olurdu ama biliyosnuzki o bitti

    YanıtlaSil
  32. yıldız masalı süper

    YanıtlaSil
  33. Dostum gercekten harika bir siralama yapmissin Prison Break tam bir klasik eskimis bir dizi diyenlere katilmiyorum yillandikca eline su dokulmeyecek bir basyapit. Yeni liste yaparsan the wolking deadi unutma yeter bir de Mentalist surukleyici bir senaryosu var emegine saglik:)

    YanıtlaSil
  34. saolasın, yeni liste anket sonuçları belli olduktan sonra geliyor ;)

    YanıtlaSil
  35. Fringe, Supernatural, Walking Dead, Person İnsterest... Bence yeni sıralama bu dizilerle yapılmalı...

    YanıtlaSil
  36. güncelleme yapmamıssın şu an listenin 1. sırasının sahibi game of thrones grafikler hikaye falan acaip bi yapım bide bişey farkettim sen yabancı dizileri cnbc-e den ve tnt den almısın daha nice güzel yapım var ama ben şöle soliyim 1. game of thrones 2.prison break 3.the walking dead 4.fringe ve asıl favorim south park

    YanıtlaSil
  37. en son anket sonuclarından olusan sıralama ile yeni liste olustu dün itibari ile

    YanıtlaSil
  38. yalnız orda olmayan diziler de var. Benim sevdiğim iki diziyi size söyleyeyim dedim: 1)doctor who 2)the secret circle bu dizileri çok severek izliyorum.

    YanıtlaSil
  39. kesinlikle " Fringe " listede olmalı derim... Ve hak ettiği yeri çabucak kazanabilir...

    YanıtlaSil
  40. SPARTACUS ÜN ÜSTÜNE FİLİM TANIMAM YA 10 NUMARA Bİ DİZİ..YENİ BİR DİZİYE BAŞLICAM AMA SAVAŞLARLA İLGİLİ OLMASINI İSTİYORUM ÖNERİSİ OLAN WARMI

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. roma ve the tudors tavsiye dir..

      Sil
  41. hiç friends izlemedin mi tamam hımym da güzel dizi ama friendsin yarısı kadar bile iyi değil.

    YanıtlaSil
  42. izlemezmiyim friends muhtesem bir dizi elbette

    YanıtlaSil
  43. prıson break bir numara ve hep öyle kalmalı.the walkıng dad. te söylenen kelimelerin yetersizliği prıson break ı anlatmak içindir

    YanıtlaSil
  44. dizilerin sıralaması gerçekten güzel..yıllar geçsede prıson break hep 1 de kalmalı.mükemmel bir dizi herkese tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  45. 1-supernaturel
    2-frince
    3-torcwood
    4-warehouse
    5-legend of the seeker

    YanıtlaSil
  46. İlk on içerisinde kesinlikle supernatural olmalı ayrıca arkadaslara katılıyorum fringe izlenmesi gereken bir dizi...

    YanıtlaSil
  47. Sıralamadaki çoğu diziyi izledim fakat hiçbiri Game of the thrones kadar olamaz .dizini 3 kitabını okudum.inglizce oalrak geri kalan 7 kitabını sipariş ettim.daha türkçesi çıkmamış

    YanıtlaSil
  48. GAME OF THRONES DİYORUM VE TEK GEÇİYORUM

    YanıtlaSil
  49. breaking bad bu dızıden sora baska dızıyı konusmayın bıle dızı dedıgın ılk bolumuyle baglar sonuna kadar gıder ve sonlarda sacmalamaz ızledıgınız bır numara dedıgınız cogu dızı sonlarda batırıyo ama bu dızı ınanılmaz ızleyın

    YanıtlaSil
  50. True Blood u nasıl unutursunuz ya.. komedi de coupling ve seinfield efsaneleri var band of brothers pasific en bomba dizileri yazmamış sadece izlediklerini yazmışsın..

    YanıtlaSil
  51. 7. sırada band of brothers ve pasific var, seinfeld ve couplingi elbette izledim ama onlar artık 90larda kaldı, true blood'ı da takip ettim bi ara ama dedigim gibi sıralama yapmak kolay değil gerçekten

    YanıtlaSil
  52. 24 de izlenmeli.bir çok dalda ödüle doyamadı..

    YanıtlaSil
  53. Şu ana kadar izlediğim diziler içersinde en güzeli MENTALİST... Dizi espri , zeka ve akıcılığıyla kendini çekiyor. Red John kurgusu da tam oturmuş. 1 hafatada tüm sezonlarını bitirdim artık gelecek bölümlerini bekliyorum

    YanıtlaSil
  54. the secret circle tek gecerim

    YanıtlaSil
  55. tek kelime ile ve tabi ki bana göre RIZZOLI & ISLES

    YanıtlaSil
  56. the tudors,nikita,downton abbey ve pretty little liars da olmalı bence...

    YanıtlaSil
  57. 1-preson break(gelmiş geçmiş en iyi dizi) 2-24 3-homeland 4-TOUCH(yeni başladı ve bence 1.sıraya en büyük aday herkes izlesin--- 5-walking dead 6-spartacus 7-the sopranos(bunu kimsenin yazmamış olması ilginç) 8-The vampire diaries 9-HOW I MET YOUR MOTHER 10-ally mcbeal(biraz nostalji;ama zamnının en iyi dizisiydi)

    YanıtlaSil
  58. merlin mukemmel bir dizi fringe de güzel ama tabiki prison break 1.Prison break 2.merlin 3.fringe 4.supernatural 5.the wampire daires 6.how I meet your mother 6.spartacüs 7.game of thorenes 8.the walking dead 9.dexter 10.terra nova

    YanıtlaSil
  59. Bence bi ara Dexter ı izleyin ve yeni dizi Alcatraz oda harika bi dizi şiddetle tavsiye ediyorum!!!!

    YanıtlaSil
  60. bence 10 yılda geçse 100 yılda geçse prison break hep 1 numara olarak kalacaktır.en azından benim için öyle...

    YanıtlaSil
  61. Game of Thrones yoksa olmamış.. :(

    YanıtlaSil
  62. true blood bır numara the 4400 muhakkak izlenmeli

    YanıtlaSil
  63. Hayatımda izlediğim en iyi dizi prison break bugün bitirdim 1 haftada 4 sezonu birden izledim ve moralim çok bozuk 3-4 saat önce bitti ve bende bittim suan çok kötü bir bosluktayim. Kesinlikle ondan daha iyi bir dizi bulamayacağım biliyorum fakat bu tarz bir dizi arıyorum boşluğu doldurmak için kötü durumdayım saatlerdir internette bir dizi arıyorum bulamadım henüz. The walking desd ve Spartacus favori dizilerim. Onların haricinde bir önerisi olan varmı. Adrenalin yüklü bir dizi prison break gibi. Art arda bölümleri izletecek bittiğinde bölüm hemen digerine bakmak için can atacağımız heyacanli bağımlılık yapan. Lütfen yardım bekliyorum!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kore dizi si var chono köleleri ve efsane prens cumong 40 yakın dizi seyrettim preson break kalitesinde başından sonuna heyacan veren dizi bunlar dizisinin ortasında durdurup sıkıntıdan başka şeyle ugraşmazsınız. lost güzeldi ama güzel bitmedi fring... okadar degil spartaküs ve game of trons güzel ama güzelligi birazda yüksek kaliteli görüntülerinden ve belden aşagı sahnelerin çoklugundan

      Sil
    2. Chuck'ı izlemeni tavsiye edebilirim.

      Sil
  64. Maalesef prison break gibisi yok, bende çok aradım ama aynı kıvamda bir dizi bulamadım, belki dexter ya da fringe'e baslıyabilirsiniz, game of thrones'u da kesin izleyin derim

    YanıtlaSil
  65. Fringe ve ALcatrzı tavsiye ederim müthiş bi J.J Abrams eserii :)

    YanıtlaSil
  66. Merlin ilk 10 da düsünmüstüm cok heycanli bir dizi en azindan ilk 5 de olmaliydi ...

    YanıtlaSil
  67. walla bence supernatural bi bamaşka her şeyiyle muhteşem bir dizi korku dizisi bu kadar güzel çekilebilirr... SUPERNATURAL

    YanıtlaSil
  68. Ahmet sana tavsiyem bitmiş bir dizi olan "24" izlemen 8 sezon ve her sezon 24 bölüm olaylar gerçek zamanlı anlatılıyor her bölüm sonunda diğer bölümde ne olacak merakı.. bende senin gibi PB den sonra boşluğa düşmüş sorunu 24 ile bitirmiştim Ayrıca yüzyılın draması Breaking Bad!i tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  69. How I met Your Mother i 3. sıraya koymussun ki friendsin bir kopyasıdır kendisi bu arada friends sıralamadı bile yok şaşırtıcı.

    YanıtlaSil
  70. beyler sıze gercegı soyluyım dexter kadar guzel dızı yok adam katıl ve katılın yasadıklarını anlatıyor bu baslık bıle 1.olmasına yeter

    YanıtlaSil
  71. aslında arada unutulan bir dizi varsa o da married with children bence... kimse bundan bahsetmemiş...

    YanıtlaSil
  72. her zaman 1 numarada kalıcak olan heyecanı hiç birinde bulamıycanız dizi
    1.Prison Break
    2.Spartacus:BLOOD AND SAND(özellikle bu sezon)
    3.The Walking Dead
    4.Supernatural
    5.Dexter
    6.Game of Thrones
    7.Rome(çoğu kişi bilmez ama acayip sürükleyici harika bi dizi spartacus tarzı biraz aynı dönemi anlatıyo aşağı yukarı)
    bide izlediklerimden heroes var oda izlenebilir fena değil.bu aralar favorim walking dead fena sarıyo.bu listeden seçebilir izlemeyen arkadaşlar kesinlikle pişman olmuycaksınız.

    YanıtlaSil
  73. serhat dostum kesinlikle sıralamaya katılıyorum:)
    ama True Blood unutmuşsun. onu da ekle bence...

    YanıtlaSil
  74. prsion break bugüne kadar izlediğim en iyi dizi

    YanıtlaSil
  75. Arkadasım Spartacus Kan Ve Savaş Sevenler İçin 1.Sayıla bilir Ama bu BAşrol Kahramanının Öldükten Sonrası İçin Geçerli Sayılmaz Ama Aksiyon GErilim Ve Heyecan Arıyorsan Planlar Ve Zekalar Üstüne Prison BReak Buyuk Kaçıstan Baska Dizi Tanımam Spartacusu İzledim Ama Benı Buyuk Kaçıs Kadar Etkılemedı ve Etkileyemiyeceğini Garanti Ederim Mickhalen Başrol Oyuncusu Oyun Ve Zekanın Nasıl Oynandığını Size göstersin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Prison BReak benim içinde her zaman 1 numarada kalıcak ama zeka arıyorsan sherlock u kesinlikle izlemeni tavsiye ederim

      Sil
  76. the walking dead sıralamada olması gerekiyodu

    YanıtlaSil
  77. bence married with children,that '70s show,coupling,friends,seinfeld,will&grace gibi sitcomlarında listeye dahil olması gerekirdi efsanedir hepsi :)

    YanıtlaSil
  78. BENCE HOW I MET YOUR MOTHER VE MERLİN ÇOK İYİ :)

    YanıtlaSil
  79. hepside çok güzel dizilergerçekten

    YanıtlaSil
  80. The Walking dead ve Game of thrones arasında kaldım 2sini birden izlicek vaktim yok acaba hangisini tavsiye edersiniz???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tavsiyem kesinlikle walking dead izlemen. Ben ikisini de izleyen biri olarak söylüyorum. Game of thrones seni ilk başlarda çok sıkacaktır.

      Sil
  81. zombi seviyorsanız walking dead, eger lotr seviyorsanız Game of thrones

    YanıtlaSil
  82. merhaba, şu an soluksuz izlediğim dizi Spartacus. sonra the walking dead.bu ikisi asla vazgeçmeyeceklerim. Game of thrones bir kaç bölüm izledim öyle kaldı. Flashforward ve fringe de öyle. Sanırım ötekiler kadar heyecanlı bulmadım.şimdi yeni bir diziye başladım hometown. iyi gidiyor şu an tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  83. Marsplan gayet guzel siralama, tabi eksikler var. Ama en azindan arkadaslarin onemli bir kismi 1. hakkinda hemfikir. Prison break izlerken gercek bir zeka urunu oldugunu hissettiriyor. Bence lost 2. olabilirdi, son 3 sezon olmayip oyle muallakta bitseydi. Dexter'a gelince sabirla izledim ama 2. sezondan sonra katlanamadim,sıktı. Heroes bir harika, ama spartacus bir erkek dizisi ayrica +18 :). Breaking bad'i ilk defa duydum ama merak ettim. Fringe'de sıkmıstı beni. Paylasim icin cok tesekkurler

    YanıtlaSil
  84. Dexter için söyleyecek bir şey bulamıyorum, ilk önerildiğinde sıradanlığına şüphem yoktu ama ilk bölümünden itibaren ne kadarda aptalca bi düşünce içinde olduğumu anladım. Herkesin görüşü, yorumu ayrı olabilir. Dexter'ı izleyen biri benim ne demek istediğimi çok iyi anlayabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle doğru, her bölümün, her sezonun senaryosu, konusu muhteşem ve sürükleyici bir dizi.. Baştan öylesine ilk bölümüne denk geldim ve izledim ve bu zamana kadar hiç bir bölümünün kaçırmadım...ve walking the dead de iyi ama konu genel bilindiği gibi basit olsada, görüntüler ve çekimi kaliteli..

      Sil
  85. BREAKİNG BAD BANA GÖRE YO!

    YanıtlaSil
  86. spartacüs bence 1 numara heleki sezon fınallerı muhtesem olaganustu.. ardındanda benım ıcın the wolking dead gelıyor cok iddaalı :)

    YanıtlaSil
  87. hiç oz dan bahseden olmamış . oz u izledikden sonra prison break bence şeker kız candy gibi kalır

    YanıtlaSil
  88. BENCE doğru bir yaklaşım ama bir diziye çok haksızlık edilmiş kesinlikle SPARTACUS ilk 3 de olacaktır kişişel bakarsam 1. de diyebilirim... kan ve kum..

    YanıtlaSil
  89. 2011'in En İyi Yabancı Dizisi anketinde spartacus bir numara çıkmıştı haklı olarak

    YanıtlaSil
  90. bence 1 numara spartacus 2 de ise fringe gerisi yalan... haa birde Game of Thrones bunuda unutmamak lazım....

    YanıtlaSil
  91. game of thores bence eklenmelıydı

    YanıtlaSil
  92. Yorumcular Lost un hakkını yemiş bence. Tüm zamanların en iyisi Losttur. Gösterime girdiği ülkelerde rating rekorları kırması ve pek cok dizinin onunla mukayese edilmesi Lostun kalitesini gösterir. Finali çokları tarafından acımasızca eleştirilsede bence yapılmış en iyi dizidir. 2. Sıraya bir diğer efsane Prison Break'i ve 3'ede tabi ki Fringe'i koyarım.

    YanıtlaSil
  93. bencede lost un hakki yenmis.Game of thrones unutulmamali.The tudors -- one tree hill--small vill kesinlikle izlenmesi greken dizilerr..

    YanıtlaSil
  94. Tekrar merhaba. Üstlerde Hakan isimli bir arkadaş Breaking Bad isimli diziyi önermiş. Onun yorumu hoşuma gitti ve bir süre önce Breaking Bad'i izlemeye başladım. Şu an 3. sezon 5. bölüme geçtim. Böyle bir dizi yok arkadaşlar. Gerçekten Lost ve Prison Break ayarında, onların kalitesinde bir dizi olduğuna kefilim. Her bölümü heyecan fırtınası. Başrolde ki Bryan Cranston (Walter White karakteri) resmen büyülüyor. Kesinlikle saçma birşey bulamıyorsunuz izlerken. Abartı yok, kurgusal hata yok tek kelimeyle mükemmel. Mutlaka ama mutlaka herkese tavsiye ederim...

    YanıtlaSil
  95. lost gibi bir dizi varken o kurgu o tat o zevk hiç bir dizide yoktu onun gibi bir dizi gelse keşke gene bakardım diğer diziler lost kadar meraklı izleceneğini sanmıyorum en iyi lost bu dizilerde bana göre

    YanıtlaSil
  96. Prison break ve dexter birinci ikinci sırayı paylaşırlar. Burada bir sorun yok bence.
    Ancak bu kadar çok sayıda dizi anılıp da Sons of anarchy nasıl anılmaz anlamak mümkün değil. Eğlenceli bir şeyler arayanlar için de yine anılmayan White Collar şiddetle tavsiye edilir. Ben üçe kesin olarak sons of anarchy koyarım, izlemeyenler mutlaka izlemeli.

    YanıtlaSil
  97. Chuck'sız bir ilk on mu? Şaka gibi

    YanıtlaSil
  98. Breaking Bad
    Lost
    Supernatural
    Game of Thrones
    Dexer
    Spartacus ( 1. sezon )
    Prison Break
    Heros
    ( siralamayi siz yapin ama bu diziler ortak fikirdir sanrim genelin )
    Akasya duragi gibi bir dizinin bile 34324. bolumunun cekildigi izlendigi guzelim memlekette merlin super yazan arkadaslari hos karsiliyorum cocuklara yonelikde birseyler olmali dogru..
    (

    YanıtlaSil
  99. kimsecikler shamelessdan bahsetmemiş hayret ettim

    YanıtlaSil
  100. smalvılle unuttnuz

    YanıtlaSil
  101. 1-house
    2-prison break
    3-24
    4-dexter
    5-Breaking Bad
    6-lost
    7-The Walking dead

    iyi günler

    YanıtlaSil
  102. 1-Pretty Little Liars
    2- Once Upon A Time
    3- Revenge
    4- Chuck
    5- How i met your mother
    6- The Secret Circle
    7- Rizzoli & İsles
    8 - Merlin
    9 - Leverage
    10 - House

    bane göre gençlik için iyi diziler

    YanıtlaSil
  103. 1.lost 2.pb 3.spartacus 4.game of thrones

    YanıtlaSil
  104. 1.preson break
    2.fringe
    3.warehouse 13
    4.the 4400
    5.the event
    6.once upon a time
    7.house

    YanıtlaSil
  105. 1-prison break
    2-Spartacus
    3-supernatural
    4-Fringe
    5-Game of Throns
    6-heroes

    YanıtlaSil
  106. 1.dexter
    2.herous
    3.fringe
    4.preson break
    5.lost
    6.24
    7.spartacus
    8.white collar
    9.vampire diaries
    10.secret circle

    YanıtlaSil
  107. Fringe diyorum, herkese tavsiye ediyorum.

    YanıtlaSil
  108. prison breakin 1 numara olması çok doğru karar

    YanıtlaSil
  109. Öyle çok fazla dizi meraklısı değilim. Elime 24 dizisinin ilk 3 sezonu geçti. İzleyim dedim, izlemez olaydım hayattan koptum 4 gündür bilgisayara bağımlı oldum,bırakamıyorum :)

    YanıtlaSil
  110. Prison Break ve How I Met Your Mother yerlerini hak etmişler ama Lost'a 3.'lük çok bence.

    YanıtlaSil
  111. kesinlikle prison break 1 numara gerçekten o dizi bitince boşluğa düşüyo insan. ve tabiki game of thrones nasıl listede yer almaz! ve komedi de gesinlikle big bang theory üstüne dizi tanımam ilk 3 derim

    YanıtlaSil
  112. Arkadaslar , burdakı amac dizi izleyen yada izlemek isteyenlere yeni diziler tavsiye etmek diye düsünüyorum.prison break spartacus fringe herous lost ... bunları izledik yıllar gectı yıllarrr...artık yeni diziler tavsiye edelim birbirimize konusu hakkında bilgi vererek bence böylesi hepimiz icin daha faydalı olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle, bende son yazılarımda bunu yapmaya çalıştım

      Sil
    2. lost 1 gerisini siz sıralarsınız iyi günler

      Sil
  113. In Treatment- inanılmaz güzel. Psikoloji seven ve terapi seanslarının nasıl olduğunu merak eden herkese tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  114. Weeds hakkında bir bilgisi olan varmi? Su an dizi 8.sezonda. İzlemeye başlayacağım tavsiye edilirse....

    YanıtlaSil
  115. The Mentalist harika bir dizidir ve cok akıcıdır, 4 sezonunu keyifle izlemistim keske bi 4 sezon daha olsa..

    YanıtlaSil
  116. Shu ana kadar izlediyim en iyi dizi Lost-dur, hakkaten mukemmel bir yapim

    YanıtlaSil
  117. 1.Blue mountain state(kimse bahsetmemiş şaşırdım)
    2.Chuck (Aksiyonu çok güzel anlatan bir dizi)
    3.The Walking dead( Her bölümü sinema tadında bir dizi)
    4.Dr. Who (Zamanın eskitemediği sayılı dizilerden birisi)
    5.Spartacus (Kendi katagorisinde 1 numara olan bir dizi)
    6.Game of thrones(Savaşı çok güzel anlatan bir dizi)
    7.Terra Nova(konusuyla dikkat çeken bunu çok iyi anlatan bir dizi)
    8.The vampire diares (bir vampir dizisi bu kadar güzel çekilir)
    9.How I met you mother(kendine has çok güzel bir mizacı olan dizi)
    10.Teen Wolf(sürükleyici bir dizi)
    Prison break,lost vb. artık kalsikleştiği için listeye almaya gerek duymadım herkes o dizileri saten bilir ;) frends,breaking bad,dexter,mentalist gibi dizileri izleyemediğim için onların hakkında bir şey yazmadım.

    YanıtlaSil
  118. 1.merlin - nası atlarsınız bu diziyi anlamadım
    2.doctor who - sınırların ötesinde bir dizi
    3.the vampire diaries - anlatmakla bitmez
    4.legend of the seeker - pek bilinmeyen bir dizi galiba ama kesinlikle öneririm gerçekten müthiş
    5.the secret circle - aslında bunuda 4. sıraya koymak isterim gerçektn süper bir dizi
    6.teen wolf
    7.supernatural
    8.Pretty little liars - önericeğim bi dizi ama o kadar da deil
    9.chuck
    10 numaraya bişi koyamadım uzun süredir izlemediğim bir diziydi hatta adını bilmezdim ama güzeldi

    YanıtlaSil
  119. yahu bi kişide çıkıp the sopranos yazmazmı şuraya hadi utanın şimdi bakalım

    YanıtlaSil
  120. bırakın arkadaşlar hepiniz saçma yorumlar yazmışsınız.. gelmiş geçmiş en iyi dizi arka sokaklar :)

    YanıtlaSil
  121. FRİNGE üstüne daha bulamadım, arıyorum

    YanıtlaSil
  122. GELMİŞ GEÇMİŞ EN İYİ DİZİLER (KARIŞIK SIRALAMA)
    29.07.2014

    1-the mentalist FAVORİM
    2-prison break
    3-breaking bad
    4-walking dead
    5-lost
    6-dexter
    7-supernaturel
    8-teen wolf
    9-chuck
    10-game of thrones (+18 içerir)
    11-spartacus (+18 içerir)
    12-how i met your mother
    13-pretty little liars
    14-the secret circle
    15-the vampire diaries
    16-the originals
    17-haven
    18-burn notıce
    19-the x files
    20-ncıs las vegas
    21-ncıs miami
    22-criminal minds
    23-white collar
    24-24
    25-heroes
    26-fringe
    27-friends
    28-once upon a time
    29-person of ınterest
    30-flash forward
    31-rome
    32-house
    33-mad men
    34-tudors
    35-suite
    36-monk
    37-penny dreadful (bu daha çok yeni ama çok ses getirecek)
    38-shameless
    39-the sopranos
    40-true blood
    41-two and a half men
    42-married with children
    43-big bang theory
    44-terra nova
    45-oz
    46-full house
    47-perfect strangers (lary ve balki kuzenler)
    48-A takımı
    49-Mc Gyver
    50-knıght rıder (kara şimşek)
    51-mavi ay
    52-dallas

    YanıtlaSil
  123. ben şiddetle pretty little liars ı öneriyorum.

    YanıtlaSil