9 Mayıs 2010 Pazar

30 Dakikalık Bir Web Yolculuğu

Sıkıldımmm ufff puff derken attım yine kendimi web sitelerinin arasına. Gez dolaş, arada yemek ye ve yarım saat geçmiş bile. Birazdan dizi başlayacak iyi oldu bari boş boş oturmadım tv karşısında, onun yerine bilgisayar karşısında birkaç site keşfettim :)


- İlk olarak Dünyadaki Çeşitli Şehirlerden 15 İnanılmaz Kaleler'in bulunduğu sitedeki güzel fotoğraflara inansam mı inanmasam mı karar veremedim ama gerçekler heralde. 7-8 dk...

- Sonra birden bir oyun oynarken buldum kendimi. Bu oyunun adını da Yuvarlak ile Küçük Toplardan Kaçarken Kareye Dokunma Oyunu olarak belirledim. Klavyenin ileri, geri, sağ, sol tuşlarıyla oynanıyor. Fazla zaman harcamaya gerek görmedim. 2-3 dk...



- İşte böyle bir yazı arıyordum yabancı blog sitelerinde: Miramax Yapımı En İyi 15 Film. Değişik bir kategori olmuş ama tabiki ilk sıradaki filme itiraz etmek zor. İnceledim okudum liste güzel olmuş. 10 dk...

- Ve bir müzik sitesi buldum ki gerçekten güzel bir fikir. Modunuza Göre Yabancı Müzik Dinleten web sitesinde tek tıklamadan sonrasını kendi çalıyor. Dj olmayan radyo gibi hemde o andaki modumuza göre. 2-3 dk... Hala çalmaya devam ediyor...

- İnsan oğlu gerçekten yaratıcı dedirten Akıllı Logo Tasarımları'nı incelerken çok değişik ve ilginç detaylar buldum. Tavşan'da ki kalp veya anahtarda ki şehir silüeti ilk göze çarpanlar... 7-8 dk...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder