21 Mayıs 2010 Cuma

Uçsuz Bucaksız Web Siteleri Denizi İnternet'te Başka bir Gezinti

Geziyorum dolaşıyorum ama web sitelerinin sonu gelmiyor. Özellikle blog dünyasında her geçen gün çok daha güzel yazılar çıkıyor. Şimdilik yabancı sitelerde dolaşıyorum ama yakında ülkemizin sitelerinde de dolaşmaya başlayacağım. Bugünkü menümüzde yine ilginç sitelerden oluşan 8 sitelik karma bir liste var:



1- Simsiyah Çarpıcı Duvar Kağıtları: Duvar kağıtları kimisi için önemli kimisi için değil ancak bu sitedeki örnekler bilgisayarda duvar kağıdı kullandırtıyor. Iron Man duvar kağıdını çok beğendim doğrusu.

2- Modern Banyo Tasarımları: Çok değişik tasarımlar arayanlara.

3- Hırvatistan'ın Plitvice Gölü Ulusal Parkı'ndan Muhteşem Görüntüler: Ülkemizde de muhteşem görüntüler var elbette ama biraz da yurt dışına açılalım.

4- Deniz Kabuğu Şeklinde Ev: Bu evi çok beğendim, keşke böyle bir evim olsaydı :)

5- En İyi 50 Photoshop Dersi: Artık photoshop ile yapılamayacak tasarım kalmadı sanırım.

6- Muhteşem Web Sitesi Arka Planları ve Yapılışları: Web tasarımı ile iç içe biri olarak çok yararlı bir blog yazısı olduğunu söyleyebilirim.

7- Resimlerle Bilgisayar Tarihi: En eski bilgisayarlar ne kadar garipmiş.

8- İlham Veren Fotoğraflar Koleksiyonu: Yüzlerce fotoğraf bir arada.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder