22 Haziran 2012 Cuma

Biraz da Eskileri Yad Edelim

Eskileri unutmak mümkün mü? Hele artık benim gibi otuzlu yaşlarınızı geçtiyseniz eski filmleri ve oyuncuları kesin arıyorsunuzdur. Elbette günümüzde de iyi oyuncular var ama geçmişte çok daha büyükleri vardı. Çok eski dönemlerden bazı ünlülerin ve biraz da yakın geçmişten bazı ünlülerin klasik fotoğraflarına göz atalım.


Yukarıdakileri büyük ihtimalle hatırladınız. Sol taraftaki dörtlü benim de çok sevdiğim Beatles olarak bildiğimiz ünlü ingiliz grubu. Sağ tarafta ise Muhammed Ali'yi Beatles'a yumruk atarken görüyoruz. Efsanevi bir kare.



Danny DeVito ve Christopher Reeve'i de pek çoğumuz unutmamıştır. En azında öyle umut ediyorum. Süperman filmini unuttunuz mu yoksa? 


Evet sağ taraftaki Albert Einstein ancak soldaki kim sizce? Charlie Chaplin tabiki... İnanılmaz, unutulmaz, muhteşem bir fotoğraf.



Gençken vurdulu kırdılı filmleri az izlemedim. Chuck Norris'e bakarmısınız, Bruce Lee'nin yanında pek de havası kalmamış.


Gelelim jönlere. Paul Newman ile kankası gibi poz veren Clint Eastwood'un gençliğinden beraber çektirdikleri unutlmayacak bir fotoğraf.


Bilgisayarcılar ekran başına... Steve Jobs ve Bill Gates daha gençken önemli bir karar vermek üzerler. 


Hey! Bunlar da kim? Hmm bilemediniz mi? Bu zordu evet kabul ediyorum. James Dean dergi okuyor ve Elizabeth Taylor da yanında uyuya kalmış.


Unutmayalım, unutturmayalım. Son olarak da krallarla eskileri en güzel şekilde yad edelim. Evet solda Elvis Presley ve yanında Tom Jones.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder