6 Eylül 2012 Perşembe

Kedilerimiz İçin Mükemmel Ağaç Evler

Evet, itiraf ediyorum ben tam bir kedi insanıyım. Köpekleri de çok seviyorum elbette hatta tüm hayvanları seviyorum ama kediler bir başka :) Bu yüzden bazen web gezegeninde dolaşırken kedilerle ilgili yazılara yönleniyorum. Mesela bir aralar Kutuda uyuyabilen en sevimli 30 kedi yazımı örnek verebilirim.


Uzun lafın kısası bu sabah kedilerimiz için muhteşem bir icat buldum: Ağaç Ev. Bütün gün evde sıkılan kediciklerimiz dışarı bir adım bile atamadıklarından ağacın nasıl bir şey olduğunu maalesef bilemiyorlar. Oysa kedilerin doğasında var ağaca tırmanmak. O zaman gelin ağaç evlere birer birer bakalım.

 İlk olarak iki kademeli bir evden başlayalım.


Üst taraftaki evin bir değişik versiyonu da şu şekilde.


Aynı tasarımın ev olmayan hali kapalı yerlere girmeyi sevmeyen kediler için daha iyi olabilir. 


İki kedili aileler için dört kademeli ağaç ev ideal görünüyor.


Bu evlerde kedilerimiz için özel halı kullanılıyor.


Evin içerisi de büyük kedilerin bile sığabileceği genişlikte.


Dört kademeli fakat evsiz bu tasarımda yaramaz kediler için birebir.


Bu tasarımda üç kademeli fakat kademeler arasında aralıklar daha dar.


Farklı bir tasarım daha. Ev ortamında çok güzel görünüyor.


Gördüğünüz gibi kedili aileler bu ağaç evlerden çok mutlu :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder