18 Nisan 2008 Cuma

Mükemmel Bir Slideshow Hazırlayın

Ders sunumu değil de eğlence için slideshow yapmak istiyorsanız bugün dolaştığım, üye olduğum ve slideshow dışında birçok işin daha yapıldığı bir siteyi gezdim. Sitede 5-10 dakika geçirdikten sonra daha önceden nasıl buraya yolum hiç uğramamış die düşünmeye başladım. Sanırım son zamanlarda web gezginliğini biraz azalttım. Ama yine süper sitelerle sizlere yararlı olmaya ve nette size iyi siteler önermeye devam diyorum.


Bugünkü sitemiz rockyou. Aranızda bilenler vardır mutlaka. Eşinize, sevgilinize, bir dostunuza veya ailenize ya da kendiniz için net üzerinde bir fotoğraf alümü yapmak istiyorsanız işte bu sitede muhteşem işler çıkarabailirsiniz. Siz sadece resimleri ekliyorsunuz ve site sizin için herşeyi yapıyor aslında. İşte benim sadece 2-3 dakikada oluşturduğum bir slideshow:


Create Your Own

Siteye üyelik bir mail adresi ve sifreden ibaret. O yüzden ilk olarak üye olun derim ve sitede aslında sadece slideshow değil bir sürü değişik özellik olduğunu farkedin. Avatar oluşturmaktan sesli mesaja, geri sayım animasyonlarından film karelerine kadar pekçok güzel animasyonu site üzerinden yapabiliyoruz.

1 yorum:

  1. resimler ve paylaşımlarınız ç.ok güzel kutluyorum başarılar diliyorum ayrıca sitenizde diziliş olarak çok başarılı

    YanıtlaSil