6 Temmuz 2007 Cuma

Müzik, Sinema ve Kitap zevkinize göre yeni alternatifler bulun

Önceki günlerde musicplasma sitesini gezmiş ve dinlediğiniz gruplara alternatifleri bulabilieceğinizi söylemiştim. Bugünkü gezdiğim sitede ise hem müzik, hem kitap hem de sinema alternatifleri sunuluyor.

Mesela müzik bölümünde; beğendiğiniz 3 grubu giriyorsunuz ve size yeni bir grup öneriliyor. Aynı şekilde kitap ve sinema bölümlerinden de 'Gnod's Suggestions' linkine tıklayarak ve 3 favorinizi girerek sonuca ulaşabilirsiniz.

Sinema bölümünde 3 film için şöyle bir deneme yaptım; Fight club, usual suspects ve donnie darko yazdım. Sonuç: Memento. Tabi yazdığım 3 filmi seyredip de memento'yu seyretmemiş olamazdım :) geri dönüp usual suspects i eternal sunshine ile değiştirdim. Sonuç: Garden state. İzlemediğim bir film, hemen izlemem lazım bu filmi...

2 yorum:

  1. Çok güzel bir site :) Filmlerden The Notebook filmini önerdi-ki izlemiştim :)- Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. begendim-begenmedim-bilmiyorum dugmalerine basınca film onermeye de devam ediyor ;)

    YanıtlaSil