4 Kasım 2011 Cuma

2 Saniyede Uzun Yazıların Özetini Alın

Bu sabah maillerimi kontrol ederken çok uzun ve fazla önemli olmayan bir mail ile karşılaştım. Açıkçası okuyacak vaktim de vardı ancak içimden keşke bunun kısa bir özeti olsaydı da onu okusaydım diye geçirdim. Yazının tamamını okumanın zaman kaybı olacağına da emindim.


Dedim ki internette herşeye bir çare var kesin buna da bir çare bulmuşlardır. Bu uzun yazıyı kısaltıp bana özetini çıkarması yeterli bir uygulama aramaya başladım. Bir süre sonra 2 saniyede özet aldığım bir siteye denk geldim ve işte tam aradığım da buydu. Web Sitem Ne Kadar Sürede Yükleniyor? yazımda da bulduğum yararlı site gibi bir site daha favorilerime eklenmişti.


Site İngilizce olmasına rağmen Türkçe'de de herhangi bir sorun çıkarmıyor. Yazıyı alıp buradaki alana yapıştırdım. 10 cümle olmasını seçtim özetin, tabi daha kısa veya uzun da olabilir bunu değiştirebiliyoruz. İstersek mail adresimizi de giriyoruz, herhangi bir zorunluluk bulunmuyor.

Freesummarizer sitesinde "Summariz Now" düğmesine basınca 10 cümlelik özetimiz ekranda görünüyor ve mail adresimizi girdiysek bize pdf olarak özeti gönderiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder