18 Ekim 2007 Perşembe

450 Adet Seçmece ve Bedava Bilgisayar Programı

Antivirüs, müzik, video, performans programları gibi birçok dalda programların bir listesini veren bir steyi ziyaret ettim bugün ve hemen favorilerim arasına ekledim. Bu çok yararlı sitedeki listenin içerdiği bütün programlar bedava. Linkleri de hemen programların yanında.


Econsultant sitesinde verilen bu yazıda özellikle antivirüs ve masaüstü gereçleri bölümlerini beğendim. Hatta bu programlardan birkaç tanesini şimdiden indirmeye başladım bile. İlk olarak 'AVG Free' ve bir altındaki 'AntiVir PersonalEdition Classic' programlarını kurmayı düşünüyorum. Övgü alan bir program olan AVG'den bakalım memnun kalacakmıyım merak ettim. Listedeki her programı incelemek gerekli aslında. Ee artık sayfayı biliyorsunuz, gerisini size bırakıyorum...

2 yorum:

  1. İçerik olarak güzele benziyor bi bakalım...

    YanıtlaSil
  2. güzel bi site daha yakalamışın mars teşekür

    YanıtlaSil