7 Ekim 2007 Pazar

Haftanın Filmi: Son Ultimatom (Bourne Ultimatum)

Jason Bourne (Matt Damon) yeni bir macera ile yeniden karşımızda. 3 Ağustos'da ABD'de gösterime giren Bourne serinin son filmi Son Ültimatom (The Bourne Ultimatum) ilk haftadan 132m dolar hasılat yaptı ve izleyenler tarafından çok beğenildi.


Jason bu bölümde de bilinmeyen geçmişi hakkında bazı gerçekleri öğrenmeye çalışır. Fakat bu sefer bir devlet ajanı onun peşindedir. Üçlemenin son halkası olan filmin yönetmeni ikinci filmi de yönetmiş olan Paul Greengrass. Filmde Matt Damon ile başrolleri Julia Stiles, David Strathairn ve Scott Glenn paylaşıyorlar.


Bu yılın en iyi filmleri arasında gösterilen Son Ültimaton ülkemizde 7 Ekim'den itibaren vizyonda olucak. Dört gözle beklediğimiz bu yeni macera 111 dakika sürüyor. Film Imdb'de ilk haftadan 8.6'lık bir oy ortalaması yakalıyarak top 250 listesine 57. sıradan girmeyi başardı.

Filmin Künyesi
Puan: IMDB: 8.6
DVD: Daha çıkmadı.
Resmi Web Sitesi: thebourneultimatum
IMDB adresi: Son Ültimatom (The Bourne Ultimatum)
Poster:


Masaüstü Teması: Tüm Temalar
Fragman:

Diğer: Filmin resmi web sitesinde daha pekçok video bulabilirsiniz ve ayrıca filmin mobil oyunu da bulunuyor.

3 yorum:

  1. tek kelimeyle müthiş bir flim.Aklınızı çalıştırıyor...

    YanıtlaSil
  2. ilk ikisi gibi bu da cok iyiydi. dvd de izledim sinemeya gelince sinemada da izliycem kesin

    YanıtlaSil
  3. paylaşım için teşekkür

    YanıtlaSil