5 Ağustos 2012 Pazar

Farklı Bir Heyecan Arayanlara Breaking Bad

Gelmiş geçmiş en iyi yabancı dizileri tartıştığımız zamanlarda bu dizinin adı da bazı yorumlarda geçiyordu. Bir gün oturup mutlaka izleyeceğim diyordum ama takip ettiğim diğer dizilerden bir türlü zaman ayıramıyordum. Fakat sonunda bir ara zaman buldum ve Breaking Bad'i baştan sonra izledim. Bir oturuşta olmasa bile iki veya üç hafta içinde normal sezon akışını yakaladım.


Bryan Cranston'ın başrolünde oynadığı dizinin 5. sezonu başlamış durumda. Uzun zamandır yeni sezonu bekleyenler gibi ben de sanki eski bir dostu yeniden görmüş oldum. Walter White yeniden ilginç maceralarıyla karşımdaydı.



"5 Sezon nasıl izleyeceğim daha önce hiçbir bölümünü izlemedim ki" diye bahane arıyorsanız hiç bunun arkasına sığınmayın. Çünkü Breaking Bad dizisi sizi ekran başına öyle bir yapıştıracak ki her gün eve gelirken aklınızda hemen bu diziyi açıp izlemek olucak.


Geçen yıllarda Prison Break bittiği zaman bu acının ilacını ararken Breaking Bad dizisinde bulanların da sayısı çok fazla. Diziyi izlemeye başlamadan önce yorumları araştırıken bu konu çok ilgimi çekmişti.


Prison Break'i sevip de Breaking Bad'i sevmemek çok zor. İkisi aynı tarz diziler olmasa bile gerçek hayatta olabilecek olaylar olması açısından seyirciyi ekrana bağlıyabiliyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder