31 Ağustos 2012 Cuma

Kar Amacı Olmayan Bir Alışveriş Sitesi

Web gezegeni üzerinde bir çok alışveriş sitesi bulunuyor. Bunların bir çoğu kar amaçlı siteler. Tabiki konu alışveriş olunca kar etmek de normal diyebilirsiniz. Fakat bugün gezeceğimiz alışveriş sitesinin kar amacı yok. Nasıl mı olur? Çünkü bu bir "fikir alışverişi" sitesi.


"Karar Veremedim Acaba Ne Yapsam?" diye karar veremediğimiz bazı konular olabilir. Ya da fikrinizden eminsinizdir ancak yüzlerce insan ne düşünüyor diye bilmek isteyebilirsiniz. Gezdim gördüm arkadaşlar, ülkemizde gerçekten güzel işlerin yapıldığına şahit oldum.

Alemneder sitesinde aklımızdaki soruyu sorup beklemeye başlıyoruz. Cevaplar teker teker gelirken bu cevaplar sadece bize özel oluyor ve başka kimse görmüyor. Soruların kategorilere ayrıldığı sitenin nasıl çalıştığı hakkında daha ayrıntılı bilgi için güzel bir tanıtım turu hazırlanmış.

7 yorum:

  1. Tüm gelişmeleri anında ve çok güzel bir dil ile bizlere duyuyorsunuz.
    Teşekkür eder, başarılarınızın devamını dilerim.

    YanıtlaSil
  2. bende girdim siteye çok farklı ve gerçekten bir kar amacı olmayan bir site. Türkiye'nin böyle bir siteye ihtiyacı vardı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle ve gelecekte cok daha başarılı olacak bir site

      Sil
  3. Gerçekten güzel bir site.. sorduğun soruyu hemen cevaplanmış buluyorsun.. İstediğin soruyu da o kadar kişiyle özel olarak soruyorsun.. Gerçekten harika..

    YanıtlaSil
  4. tarafsız, önyargısız ve birbirinden etkilenmeyen saf yorumlara ulaşabildiğimiz bir site olmuş, mükemmel. Gerçekten ihtiyaçtı, çok teşekkürler...

    YanıtlaSil
  5. Gerçekten de iyiymiş.

    YanıtlaSil