13 Kasım 2007 Salı

Bağımlılık Yapabilecek Basit ama Zor bir Oyun

Arkadaşlarınızla aynı anda oynadığınızda aranızda rekabet yaratan gridlock oyunu insana tam bir beyin jimnastiği yaptırıyor. Oyunun amacı bir odanın içindeki taşları sadece yukarı aşağı veya sağa sola hareket ettirerek mavi taşı sağ taraftaki boşluktan çıkarmak.

Bugün bu oyuna epey bi takılı kaldım o yüzden şimdiden uyarıyorum bu oyun bağımlılık yapabilir. Ben şu ana kadar 25. bölüme kadar gelebildim ve takıldım kaldım. - Oyunu kapatıp açtığınızda kaldığınız bölümden devam edebiliyorsunuz - Bakalım siz kaçıncı bölüme gelebileceksiniz?








3 yorum:

  1. Valla 25. bölümden sonrası gelmiyor. Oyun burda kilitleniyor olabilir...

    YanıtlaSil
  2. bi arkadaşım 27'ye geçti, options'dan bakınca da 40 bölüm görünüyor

    YanıtlaSil
  3. çok güzel.



    www.motoroyunlari.biz

    YanıtlaSil