9 Kasım 2007 Cuma

Blogunuza Müzik Ekleyin

Blogunuza veya sitenize müzik eklemek isteyenler için açılmış olan radioblogclub sitesini ziyaret ettim bugün. Siteyi ilk girdiğinizde sizi bir arama kutusu bekliyor ve buraya herhangi bir artist ya da parça adını yazmanız isteniyor elbette. Ben hemen 'audioslave' yazdım ve karşıma bir sürü parçası çıktı.

Bu listedeki her parçanın yanında bazı işaretler vardı. Bunlardan solda mavi renkli olana tıkladığınızda size embed kodunu veriyor. Bu kod sitenin sağ tarafında beliriyor. Kopyalayıp kendi sitenize yapıştırıyorsunuz ve işte bu oluşuyor:




Tabi ben renklerini de WebGezegeni'ne uyacak şekilde değiştirdim ve kodu öyle aldım.

Mavi resmin yanındaki kalp resmi de parçayı listenize eklemenize yarıyor. Ama liste yaratmak için üye olmak zorundasınız. Üye olmak ise artık her sitede olduğu gibi çok kısa ve bedava. Üye olduktan sonra parçaları tek tek listemize ekliyoruz. Listemizi istediğimiz zaman web üzerinden dinleyebileceğimiz gibi sitemize de ekleyebiliyoruz. İste benim ilk ve kısa listem:




Listenin altında bulunan linki de arkadaşlarınıza gönderip onların da sizin listenizi dinlemesini sağlayabiliyorsunuz.

Siteye Bakış ve Değerlendirme

Ana Sayfa: http://www.radioblogclub.com/
Üyelik: Tek parça için gerek yok, liste yapmak için gerek var.
Dil: İngilizce
Kullanılabilirlik: 84/100
Bilgi: 15/100
Yararlılık: 92/100
Dizayn: 58/100
Sayfa Değeri(PageRank): 6/10
Diğer: Pek fazla Türkçe parça bulunmuyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder