23 Kasım 2007 Cuma

Yerli ve Yabancı Tüm Müzik Kliplerini Tek Bir Sitede İzleyin

Bildiğiniz gibi artık tüm videoların olduğu siteler döneminden kategorileşmiş video siteleri dönemine geçiliyor. İşte bunların en güzellerinden birini bugün web gezegeninde keşfettim. MuViBee sitesi ilk başta çok basit bir site gibi görünebilir. Taa ki arama sonuçlarını alana kadar.


Ana sayfada Amerika, İngiltere ve Almanya top listelerini görebiliyor ve listelerdeki parçaların kliplerini hemen izleyebiliyorsunuz. Arama kutusuna 'Teoman' yazıp bir arama yaptım ve karşıma yaklaşık 50 adet klip geldi, hemde çok güzel tasarlanmış bir sayfada. Sol tarafta albümler, orta kısımda video kliplerin listesi ve sağ tarafta video gösterimi ile liste bulunuyor.

Bu kliplerin kaynağını da youtube ve diğer popüler video siteleri olarak tahmin ediyorum. Ama önemli olan burada bu kaynağı bir araya getirebilmek ve sadece video klipleri bulabilmek diye düşünüyorum.


2 yorum:

  1. Üyelik vs de istemiyor güzelmiş valla sağol ekledim bakalım sıkça kullanacak kadar sevecekmiyim

    YanıtlaSil
  2. ben dünden beri sıkça kullanıyorum :) chart bölümünü çok beğendim bir sürü yeni güzel parçalar keşfettim, tavsiye ederim...

    YanıtlaSil