8 Temmuz 2012 Pazar

Dünyanın En Güzel 10 Pastası

Pasta diyince seçeneğimiz çok fazla. Binlerce değişik pasta tasarımı bulabiliriz. Bunlardan en çok emek harcanan, en çok kafa yorulan, en çok yetenek isteyen ve en hayalperest olanlar ise dünyanın en güzel pastası olmayı hak ediyorlar.


Son bir haftadır pastaları araştırıyorum ve gerçekten çok fazla tasarım inceledim. Bu listeyi de tabiki kendi başıma oluşturmadım. Kadinlaryaziyor.com sitesi yazarlarından aldığım tavsiyeler sonucu gerçekten de ortaya başarılı bir pasta listesi çıktı. Bu arada da şeker hamuru ile butik pasta yapmak isteyenler için güzel bir yazı keşfettim kadinlaryaziyor'da.

Gelelim listemize...

10- İnanılmaz bir hayal gücü. Alice Harikalar Diyarında pastası...



9- Muhteşem bir ahtapot.



8- Harry Potter'un okulu Hogwarts...



7- Star Wars gemisi, çok detaylı bir çalışma...



6- Dalgaların arasında bir gemi...



5- En ihtişamlı düğün pastalarından biri...



4- iPhone pasta güzel bir hediye seçeneği



3- Laptop, mouse ve kablolar. Hepsi yenilebilir...



2- Nuh'un gemisi mukemmel bir pasta olmuş, gerçekten süper...



1- Wall-E pastası bir numara olmayı kesinlikle hakediyor. Detaylar ve gerçeğe yakınlık inanılmaz.


Kadinlaryaziyor ekibine teşekkürler, yazılarında başarılar diliyorum. Umarım güzel bir liste olmuştur.

1 yorum:

  1. Kesinlikle cokk guzel olmus hazirlayana da bize gosterene de tesekkurler.canim cekti .o pastalari yiycek olan kisiler cok sansli :-)

    YanıtlaSil