2 Temmuz 2012 Pazartesi

"Lie To Me" İzlemek Bir Ayrıcalıktır

Bu cümleyi çok yakın bir arkadaşım yaklaşık iki yıl önce söylediğinde hiç inanmamıştım. . "Tamam seyrederim" demiştim ama seyretmem heralde diye düşünüyordum. İlk bölümü izlerim eğer iyiyse devam ederim dedim.


Lie To Me'nin ilk bölümünü uzun bir süre izleme imkanım olmadı. Bir kaç ay sonra boş bir anda oturdum ve ilk bölümü izlemeye başladım. "Yeter artık uyuma vakti geldi" dediğimde günün ilk ışıkları cama vuruyordu. Birinci sezonun sekiz bölümünü bir gece izlemiştim.


İşte Prison Break'den sonra izlediğim en iyi dizi diyebilirim size. Başrollerinde Tim Roth ve Kelli Williams'ın oynadığı dizi 3 sezondan oluşuyor. 2009-10-11 yıllarında yayınlanan ve çok iyi kritikler alan Lie To Me 2009 yılında Primetime Emmy için aday gösterilmişti. 2011'de ise Amerika'da insanların seçimi ödüllerinde iki ödül birden almıştı.


İnsan davranışları üzerine profesyonel olan Cal ve Gillian'ın bu konuda beraber şirket kurması ile başlayan olaylar daha çok yeteneği zirvede olan Cal'in etrafında geçmekte. Yüz ve vucut dilinden bir kişinin yalan söyleyip söylemediğini anlayabilen Cal dizinin ana karakteri diyebiliriz.


Herkese tavsiye edebileceğim dizlerin içinde olan Lie To Me'ye bir şans verin ve kesinlikle izleyin.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder