27 Temmuz 2009 Pazartesi

Blog Dünyasından Yararlı Yazılar Serisi - 1

Yeni bir yazı dizisinin ilk yazısıyla beraberiz arkadaşlar. Bu yazılarda blog dünyasından iki yararlı yazıyı sizlere tavsiye edeceğim. Bunlardan biri yurt dışından, diğeri de yurt içinden olucak. Olabildiğince yararlı ve güncel yazıları sizlere tavsiye edebilirsem ne mutlu bana. Evet, gelelim ilk yazımın konularına...


Sitenizi Modern Gösterin

İnternet sitenizi yaptınız ama görünümünde biraz değişiklik yapmak istiyorsunuz. Yeni intenet modasına uygun daha modern bir görünüş olabilir mesela. Üstelik bunu birkaç küçük ayrıntı değiştirerek yapmak da çok güzel olmaz mıydı? Elbette bu çok kısa zamanda güzel bir değişiklik olabilirdi. Peki böyle bir değişikliği nasıl yapacağız?

Buildinternet sitesinde 8 adım ve 5 dakikada sitenizi nasıl değiştireceğiniz ve popüler yapacağınız hakkında ince detayları bulabilirsiniz. Gayet sade ve hedefe yönelik yazılmış bu yazıdaki her adımı uygulamanıza gerek yok elbette. Sitenize uygun olanları uygulamanız yeterli olucaktır.


Fotoğrafçılar Mutlaka Okumalı

'Ülkemize İlk Defa Geliceklere Tavsiye Edilebilecek Siteler' yazımda panoramik görünümlü resimlerle yapılan sunumları görmüştük. Beğendiğim blog yazarlarından olan Hakkı Ceylan bugünkü yazısında ise polar panorama ile ilgili detaylı bir anlatım yapmış.

Photoshop ile adım adım yapmamız gereken herşey anlatılıyor. Gerçektende merak edilen bir konu olan polar panoramanın nasıl yapıldığı hakkında bilgi edinmek isteyenlerin mutlaka okuması gereken bir yazı.

Blog Dünyasından Yararlı Yazılar Serisi - 2


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder