24 Temmuz 2009 Cuma

Ülkemize İlk Defa Geliceklere Tavsiye Edilebilecek Siteler

Ülkemizin insanlarını, manzaralarını, tatil beldelerini yurt dışından ilk defa gelicek bir arkadaşımıza göstermek için web siteleri önermek yapılacak tek şey değil elbette. Ama artık o kadar kapsamlı siteler hazırlanıyor ki bunlardan bazılarını mutlaka tavsiye etmeliyiz. Bugün haberleri okurken boğaz köprüsünün yüksek pikselli resmini gördüm ve yayınlanan siteye bir göz atayım dedim. Siteyi hazırlayanları gerçekten tebrik etmek gerekiyor...

360tr sitesinde birçok ilimizdeki turistik yerlerin panoramik görünümleri sunuluyor. Panoramik derken sadece tek noktadan 360 derece bakmıyorsunuz. İlk resimde çıkan oklarla mekanın içinde uzun bir yolculuğa çıkabiliyorsunuz. Ülkemize daha önce gelmemiş biri için muhteşem bir görsel sunum. İngilizce dil seçeneği olması siteyi eksiksiz hale getirmiş.

360tr'yi daha önce nasıl görmedim şaşırdım doğrusu. Üstelik daha önceden de medyamız haberlerindeki yazılarda geçmiş bir site. Neyse, sonuç olarak webgezegenin de böyle bir sitemiz olması gurur verici.

Ülkemizi tanıtmak için arkadaşlarına birkaç site daha tavsiye etmek isteyenler için de biraz araştırma yaptım. Türkiye hakkında bir rehber bulmak isteyenlere Türkiyemiz sitesi tam aradığınız adres olucaktır. Bir de resim sitesi olsa fena olmaz değil mi? O zaman Türkiye-resimleri'ndeki il il resim kaynağını mutlaka inceleyin. Bu üç site ülkemizi en güzel şekilde yabancı arkadaşlarımıza anlatıcaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder